Emma Roca

“Pel meu ha estat un descobriment. Per fi puc estar més de 10 hores corrent nonstop sense que se'm ressenti l'estómac per la maltodextrina que em prenc en forma de gels o barritas energètiques. Puc beure aigua sola o amb sals sense res més i cada dues hores prendre un sobre de UCAN.

30 minuts abans d'una ultra marató em prenc un sobre amb 500ml d'aigua, i cada 2h després d'haver començat la carrera em prenc un altre sobre. De vegades costa que tota la pols entri en el bidó i, per això, ara em preparo una pasta amb la pols i una mica d'aigua i ho embolico en film per prendre-m'ho cada 2h. Va fenomenal!

En acabar la carrera, i abans que passin 60 minuts, em prenc un altre sobre amb proteïna.

A tot moment el meu estómac està còmode, no tinc sensació de gana, la meva energia no defalleix i el rendiment és bo. Com la insulina en sang no puja, permet que els meus greixos es vagin cremant paral·lelament al superstarch del UCAN i això em dóna un plus ja que puc usar les meves reserves lipídiques en unes carreres que de curtes no tenen gens. Les nostres reserves glucídicas ens les acabem en 2h, així doncs és genial poder aprofitar les grans quantitats de reserves lipídiques que tenim sense que la insulina ho eviti.

En entrenaments llargs forma part del meu suplementación i quan faig entrenos en dejú també: no desdejuni i només em prenc un sobre de UCAN 30min abans de començar. Si l'entrenament és llarg, a les 2-3h em prenc un altre sobre i perfecte! Damunt noto que el meu cos no es queda mai sense reserves d'energia i sé que el meu greix es va cremant. Ja no concebo l'entreno i competició sense UCAN!.